A legfontosabb tények a gyógyszer okozta hepatitiszről

641
HOZZÁSZÓLÁS:

A gyógyszerek okozta hepatitiszek a mellékhatások 3-5%-át képviselik, a halálozási arányuk azonban különösen magas.

Előfordulási gyakoriságukat a kezelt esetekre vonatkoztatva 1/100 és 1/100 000-re becsülik.

A kezelés megkezdését követően a tünetek alakulása rendkívül változó lehet, akár 5-90 napig is eltarthat.

Mi okozza?

A gyógyszerek túlnyomó részét a máj bontja le olyan anyagokra, amelyek majd a vegyogyszerek-antibiotikumoksén keresztül ürülnek ki.

Ezek az anyagcseretermékek időnként a májat vagy közvetlenül, vagy allergiás immunreakciók révén közvetetten károsítják.

Számos hétköznapi gyógyszer is kiválthat gyógyszer okozta hepatitiszt.

>>> Jó ha tudja, hogy még az aszpirinnek is van májkárosító hatása.

641
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]